اشتباه نکنید، من بانو نیستم. :دی ! این عنوان یکی از باگ ریپورت های gnome.org بود ! خانومی، اومده و به عنوان یه باگ شکایت کرده که دوست پسرش بهش توجهی نداره، متنش خیلی جالب و خنده‌داره همچنین نظر هایی که دادن هم خیلی جالبه ،اصل متن و ترجمش رو میزارم لذت ببرید . همین طور کامنت ها رو هم ترجمه کردم.

اصل باگ هم هنوز پاک نشده =)) می تونید از این جا ببینیدش :

گنوم دوست پسر من رو خورد !ترجمه :

گنوم عزیز،

لطفا، کمی من رو دل‌داری بده و به من کمک کن.

به خاطر تو، دوست‌پسر من به طرز مزمنی به کامپیوترش چسبیده و دیگه به من توجهی نمی کنه. من تلاشم رو کردم که با برنامه‌های جالب آخر هفته‌ها رو با هم باشیم و خوش بگذرونیم، اما چی، اون به خاطراین که می خواد بره به کنفرانس‌های «گنوم» ، درخواست من رو رد می کنه! اون حتی دو هفته پیش پاشد رفت تا هلند که چی ؟ که بره به کنفرانس GUADEC رو باشه ، بعد من رو یک هفته توی خونه تنها گذاشت. اون همین طور داره ادامه می ده و به همه‌ی کنفرانس ها می‌ره و من نمی دونم چی کار کنم! ظاهرا یک سری اجلاس هم در بوستون هست که اون دائما در موردش حرف میزنه!

حتی وقتایی هم که برمیگرده، یه ریز در مورد لینوکس صحبت می کنه و من فقط می دونم اون یه دیوونس که عاشق اینه که یه کاری رو حتما انجام بده و خوشگله خب،  به هر حال، خیلی وقته که این وسواس اون، شده عین یه ابر تاریک که افتاده روی روابط ما حتی زمانی که ما در حال دور شدن از خونه هستیم، اون چسبیده به گوشیش که یه لینوکس MAMEO هستش !

اون حتی خواست که روی کامپیوتر من لینوکس رو راه‌اندازی کنه، ولی خب من نمی گیرم چیه. جدیدا هم اومده و روی کامپیوتر مادر من نصب کرده و مادرم همش بهم نق میزنه و من نمی دونم چی کارکنم!

لطفا به من کمک کنین تا دوست‌پسرم رو از «سرزمین‌لینوکس» نجاتش بدم. اسمش ژاک هست، اگه شما پیداش کردین بزنین اون کامپیوترش رو خاموش کنین شاید که به چیزی به غیر از «C» صحبت کرد!!! ممکنه که به فرانسوی صحبت کنه، به خاطر این که زبان گوشیش فرانسوی، من خودم هم بلد نیستم فرانسه حرف بزنم، اینم شده یه مشکل دیگه توی رابطه‌ی ما .

این یک مشکل اساسی هست، لطفا اون رو درستش کنین.

بی‌امید و بی‌چاره،

ایلانا

بعله ! خنده‌بازاری بود برای خودش این ! حالا چند تا کامنت‌هایی هم که بهش جواب دادن رو هم ترجمه می کنم که کلا ترکوندن =)) بعضی ها جدی گرفتن و حتی راهنمایی‌هایی طولانی انجام دادن ولی بعضی ها هم جواب های دندون شکنی دادن !!!

نظر ها :

Nahuel Rosso :

اگه از یه دیستروی دبیان‌بیس استفاده می‌کنی از این راه استفاده کن:
sudo apt-get remove boyfriend –purge

Zeeshan Ali (Khattak)[developer] :

من باید اعتراف کنم که من در این ماجرا نقش داشته‌ام، به خاطر این که من از ژاک خواستم که به gobject-introspection سر بزنه و یک سری مباحث GUPnP مربوط به پایتون رو بنویسه-(نمی دونم منظورش چیه)- ، اما به خاطر این که من خود‌خواه هستم اصلا متاسف نیستم. اگه این خوشحالت می کنه باید بگم که من هم مشکلات مشابه با زنم دارم !‌😀

Kevin Evans :

این یکی رو امتحان کن :
cat /dev/boyfriend | grep love

qiu.yunfei :

این احمق دیوونه ارزش تو رو نداره، ولش کن و امشب به من زنگ بزن.